Leggings

 
 

Kommentarer
Postat av: nicole

Hej, kan man beställa såna leggins i storlek 56?
Mvh
Nicole

Svar: Javisst! Det fixar jag!
pernillaspyssel.blogg.se

2015-01-04 @ 11:59:34
URL: http://ncks.blogg.se
Postat av: Kim

Hej! Jag är en riktig nybörjare vad det gäller sömnad. Fick mig en liten Olivia för 8 v sen o skulle väldigt gärna vilja testa att sy leggings, mössa o dregglis osv till henne. Vet du vart man hittar fräcka tyger o mönster till ex leggings ? Vart hittat du alla fina tyger ifrån?
Jag blir så inspirerad av Människor som dig :)
Tacksam för svar.
Med vänlig hälsning, Kim

Svar: Hej Kim! Vad roligt att du gillar mina syalster!jag köper mina tyger från de olika som finns i Sverige, några ex. Liandlo, JNY, Jonic, memba, Rosa Huset, Jofotex..
De har mängder av fina jerseytyger.
Mönster till legging, mössor o dregglisar hittar du antingen på nätet eller i Ottobre design tidning, eller låna på biblioteket! De har en uppsjö av mönsterböcker.
Lycka till, kram Pernilla
pernillaspyssel.blogg.se

2015-01-14 @ 23:27:49
Postat av: Kim

tack snälla ! :) vad glad jag blev av ditt svar!
ska försöka hitta mönster på nätet :)
Ha en fin helg!

Kram Kim

2015-01-16 @ 10:45:50

Vad tyckte du om detta?

Skriv ditt namn här!
Kom ihåg mig?

Din mail? (publiceras ej)

Har du en egen hemsida?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0